Fotboll!

Igår satte fotbollen igång igen! :D Sweet som fan.. Även om det inte blev så mkt fotboll under den tiden vi tränade ;)
Hade en styrke/kondis-träning.. Och jag trodde att: "detta kommer väl inte bli så jobbigt! Jag har ju tränat en del på Malkars".. Ack så fel jag hade :P Sjukt jobbigt vare! Men härligt som fan.. Behövde ett sånt pass :)
Och ingen träningsvärk har jag heller :) Elr ska väl inte ropa hej egentligen.. Men lite ont i bröstmusklerna efter armhävningarna har jag, men inte mer! Så ngn nytta har väl Malkars gjort iaf ;)
Får se om det blir träning imorrn elr på onsdag! Blir bara en ggn till iaf, för jag ska ju typ jobba på Sinus i veckan.. Så får ta ett pass på Malkars elr ngt istället :)

Men men.. Till helgen äre Trekanten Cup, och då åker domartröjan på igen :) Sen på söndagen när allt på Åvallen är klart så blire hem till Fam. Svensson för lite mat, innan ett träningspass på kvällen! Sen ska vi nog vara pepp tills Norra Tång matchen nästa vecka (y)







Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0