Match!

Nöbbele BK - Trekantens IF 0-4!
Mkt fint resultat, och de lyckliga är Bessi, Josse, Wilma och Lambert :)
Första målet (Bessis) kmr dessutom av att ett avslut från min sida skiter sig ;) haha.. Så tar assistpoängen på den :P
Vi gör en bra match och har mkt folk så vi har i princip pigga spelare hela tiden, vilket jag tkr var kalas :) Tom jag är nöjd med min insats denna match, elr aa bitvis iaf! Fick svårt att andas i första, men det fixade en allergitablett :) Sen fick jag sån jädra håll i andra så jag orkade inget alls..
Men som sagt, jag är nöjd med lagets och min insats ikväll :)

Nu är det sommarlov från fotbollen fram tills den 23 juli då det bär av på träningsläger ngnstans :) Ser vi framemot.. Ska hinna ge mig ut på några löprundor innan dess :) Och kanske hinna med ngt intervall pass med GRC också! Kan behövas ;)
Höstens matchpremiär är 15 aug hemma mot Vissefjärda! Då ska dom få igen för vårens match ;) hehe.. Då smäller det!



Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0