Träningsläger!

Jahaa, hemkommen från en helg i Kolboda med laget..
Skulle vart träningsläger, men så mkt träning blev det inte! Hela helgen regnade bort :(

Fredag: Träningspass 1 bestod av det lite basic träning typ.. Mkt tryck på volley och nick, vilket behövdes! Lite avslut hanns med också :)
Lördag: Skulle haft två träningspass idag, men regnet förstörde som sagt allt för oss.. På förmiddan blev det dock ett pass i bassängen, i regn och blåst :P
Simmade 200 meter och sen lite stafett typ.. Sen vart det 7 min med att trampa vatten! Det är ngt som är sjuukt jobbigt :/ Men jag överlevde, trodde jag skulle drunkna ett par ggr ;) hehe..
Söndag: Enda passet var på förmiddan idag! Det var fortsättning från igår, med lite volley och nick.. Sen en del löpning! Kunde inte gå fullt idag för jag hade en sjuhelvetes magknip :S Mådde typ illa när jag sprang.. Missade typ hela delen med avslutsövningar pga av magknipen! Hade jag dock behövt (a) Fick offra mig och bita ihop i slutet då det var spel som gällde! Men ont hade jag..
Första ggn jag tränade med ryggskyddet idag med :) Gick bra, och kändes att det gjorde nytta! så det ska få åka med på träningar och matcher i fortsättningen..


Nästa träning blir kanske på tisdag om inte planerna är för dåliga! Sånt som märks.. Annars är det uppehåll tills nästa vecka tror jag! Ingen träning torsdag pga av Trekanten cup som är nästa helg!







Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0