Måndag/tisdag!

Vrf äre alltid så att när man träffar den perfekta killen, som dessutom är singel, så händer inget!? Blir så störd.. Han säger tom att "Jag blev grymt attraherad av dig", och det är ordagrant! Fattar inte problemet..
Elr aa, jag vet vrf men aa! Han "har något".. Men även om han inte lovat denna tjejen ngt så vill ha inte göra något med ngn annan! Även om han, som sagt, blev grymt attraherad av mig..

Skulle kunna hänga ut med namn och grejjer, men nej! Är inte en sån person :P och även om jag vet att det sket sig i fredags så ger jag inte upp ;) för han har även sagt att jag ska höra av mig denna veckan! And i will :) redan imorrn/idag faktiskt, och till helgen..
Hoppas ni hlr med om att denna människa faktiskt kan tänka sig att träffas för att prata iaf! om inte nyktert, så åtminstone till helgen :P hehe..

Aa, asså jag venne! Denna pojk är verkligen allt jag letar efter.. Lång, snygg, mörkt bruna ögon och en väldigt härlig personlighet :) Sen att han är grek och kysser som en (grekisk ;) gud är ju bara stora plus i kanten :P hehe.. Väldigt svårt att hålla fingrarna borta från hans namn i telefonboken för att skicka så lite som ett hej! Elr det har vart än sålänge.. Men kan inte hålla mig! Måste få prata med pajken :) Gick hela fredagskvällen och log, just för att denna människa fanns i mitt blickfång (a) sen att han sjönk i mina ögon och jag tom fällde en tår skiter jag i.. Hur man nu kan gråta över ngn man inte ens känner vet jag inte, men det gjorde jag tydligen!


Men jag tackar Mackan för att han tröstade mig iaf :) För Malin hade bestämt sig för att bli dålig och ligga på toaletten xD haha..
Men med tanke på allt som hände så blev min helg ganska bra! Även om min fina vän Kerstin bestämt sig för att sova när jag ville prata :P hehe.. Var på Sjösjukan f.ö för första ggn! Blir nog absolut inte sista :) Vart ett trevligt ställe med massa studenter, aa det drivs ju av studenter så :P haha.. Men runt tolv drog jag till O'learys för jag ville inte vara kvar! Träffade Johannes och hade svinkul i typ två timmar innan jag hamnade i Funkabo där jag sov..

Lördagen vart inte lika rolig, för vart grymt bakfull :P och att då ha en femårig gangster på besök är inte det roligaste ;) hehe.. Spenderade dagen i sängen! Sov ett par timmar, var nere och åt, sen tog jag med mig Tappe och slog igång Mysteriet på Greveholm :P hehe..
Kvällen spenderade jag med Mackan i Kalmar för lite bakishäng! Då båda vart ganska dåliga vart ingen av oss spec pigg :P Men lilla Mackan vart nog ändå värst ;) haha..


Kalla mig patetisk, men även om jag skrivit av mig lite irritation över denna gudagåva till pojk, så kan jag inte sluta tänka på han.. Frågan är om man ngnsin kmr somna, och vad man kmr ha på tankarna hela natten! Hoppas på att vakna med ett leende på läpparna, för det var länge sen jag gjorde och jag saknar känslan..
Tur jag kunde dumpa lite på Kerstin i lördags, för annars hade det blivit vääldans jobbigt!

Ska dock försöka mig på sängen nu! Sova that is, för sängen ligger jag redan i :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3







 I'm ready to take the step out in the real world again! 'Cause now I live in a bubble..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0