Fredag!

Har inte haft ngn ork alls till bloggen den senaste typ månaden.. Men det hr ju en ganska naturlig förklaring också!
Jag och Mattias skiljdes åt som kompisar, och är det fortfarande.. Vi har setts ngn gång efteråt och det är lika jobbigt varje ggn! Jag vill bara att allt ska bli som förut, när allt var bra..
Nu är han dessutom i Skottland med båten, men det kanske är lika bra.. För då har jag en anledning att inte höra av mig! Lovade Stina och Kerstin att jag inte skulle höra av mig till honom på ett tag.. Det höll en vecka :/ men aja.. Ngn ggn kanske jag släpper honom, om det nu är det jag vill!
Allt jag vet är att jag som sagt jag vill att allt ska vara som förut..

Jag har märkt att sedan det tog slut mellan oss har också fotbollen lidit (a) det är faktiskt sant!
Dom matcher vi har spelat sedan uppbrottet har jag gjort illa båda mina lår, inte presterat jättebra och framförallt tappat orken..
Jag tränar på och kämpar som innan, men det märks liksom inte på resultatet.. Får bara hoppas att det slutar vara så! Match på söndag mot Smedby, förhoppningsvis är jag frisk och kan vara med! Och då jävlar ska det smälla :P hehe..

Har väl hänt lite saker sedan sist, men jag orkar för tillfället inte tänka på det och räkna upp allt :P har för ont i huvudet för det.. Är en del förkyld nämligen! Sitter med färg i håret nu iaf :D Koppar mahogny hette den.. Lite rödbrun-aktig är den.. Kmr nog bli naijs! Hoppas jag..
Ikväll väntar kiosken på mig på Åvallen :) Ska bli skönt att komma ut och träffa folk efter att ha legat inne hela veckan :P


Nahe, börjar bli dags att skölja ur håret och så.. Sen ska jag se om jag hittar ngn tablett att knapra i mig så jag piggnar till lite :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)










Kyss och smek! <3







 Du finns i mitt hjärta, du finns i miin själ! Du finns överallt inom mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0