Fredag!

Sitter och njuter i min sköna säng framför teven just nu! :) Dock helt slut efter kvällens match.. Förkylningen sitter ju fortfarande i! Men men, bara att bita ihop i sista matchen också nu på söndag :)

Jag och mamma har kommit på det perfekta tidsfördrivet för mig nu när jag är arbetslös ;) Jag ska måla om mitt rum! :D Tror det kan bli hur bra som helst.. Har nog redan bestämt mig för en färg dessutom (y)
Det värsta är ju att jag har furu på sängen och tv"bänken.. Kanske får måla om det också! Om mamma tillåter det ;) haha..
Detta ska nog bli bra :) har bara velat detta i typ en 3-4 år elr ngt :P haha..

Ny tlfn ska man fixa sig också! Dock kan jag inte bestämma vilken.. Har velat ha en iPhone ett bra tag! Var inne på en Xperia Ray nu när den kom också, men det var inte så som jag trodde den skulle vara.. Vill ha en mellanstor tlfn som man inte tappar bort i väskan :P haha.. Får se vad man kmr hem med! Tror vi skulle fixa det imorrn elr ngt..
F.ö så vet jag inte vad som händer i helgen! Ska ta det lugnt då vi har match tidigt på söndag.. Några förslag vad man kan hitta på!? :) Vill inte sitta hemma hela kvällen :/ Vill komma iväg och träffa folk ju :)
Men det löser sig väl hoppas jag! Vet bara att jag måste sova hemma eftersom jag ska upp tidigt dagen efter sen :)


Ska nog försöka sova nu, är helt slut i både kropp och knopp för tillfället!
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3








 You're still my number one! </3 

Kommentarer
Postat av: Joel Sv - En Ung Musikmakare

Dags för uppdatering kanske? ;)



säg till om du behöver hjälp med att måla om! jag kan både göra handavtryck och fötter om det uppskattas!

2011-10-09 @ 17:09:43
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0