Fredag!

Tja tja bloggen :P haha..
Har väl egentligen inte så mkt att skriva!

Var på anställningsintervju i onsdags! Gick väl ganska bra, men är inte så säker på om jag kmr ta det om jag blir erbjuden.. Även ett annat jobb som kmr höra av sig om det blir aktuellt med en intervju :) får se hur det går helt enkelt!
Annars så är jag kvar på jobbcoachen hos Lernia, vilket är lite mer givande än jag trodde :P kmr nog bli bra!

Var på triathlon träning med Glasriket i onsdags! Men var bara med på spinningen och löpningen då! :) Men det var kul.. Har testat spinning innan och det är riktigt kul men sjuukt jobbigt! Trodde aldrig jag skulle orka med intervall passet efter, men det gick det med :) men det känns i ben och så att det var ett tungt pass! Men det är bara skönt (y) Blir kanske ett pass på söndag elr ngt, får se hur kroppen känns!
Annars sätter fotbollen igång på tisdag igen :D äntligen! Ska bli skönt att komma in och få upp tempo och svettas på fypassen! Längtar riktigt :)
Men detta betyder ju inte att gymmet ska komma åt sidan.. Ska försöka göra åtminstone ett gympass i veckan! Tror det kmr bli bra :)

Snart börjar också nedräkningen inför Partykryssningen :D Awesome!! Inte ens en månad kvar nu.. Sjukt pepp är jag! Börjar dessutom bli dags att boka bussresa så vi kmr dit också :P hehe.. Har en känsla av att det kmr bli mkt bra :)


Nu ska jag glutta vidare på Sjukhuset nu och kanske lära mig ngt nytt :P
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









 I have to let you go, but i don't know how! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0