Söndag!

Har nästan glömt att jag äger en blogg :P
Har väl inte hänt så himla mkt sen sist, med tanke på att jag är arbetslös och bor i Nybro.. Händer ju inte så mkt om dagarna då!

Mattias har åkt iväg till Medelhavet! :( Saknar han redan, fast det bara är 13 dgr sen han åkte.. Halva tiden har inte ens gått än!
Men bara att se framåt och hoppas att tiden går fort tills han kmr hem :)
Hinner ju träffa han innan midsommar verkar det som iaf :D Sweet sweet! Sen får vi se vad vi kmr hitta på i sommar.. Han är ju ledig i 8 veckor, och det ser inte ut som att jag har ngt jobb hlr! Så vi kmr ha all tid i världen att umgås :P hehe.. Enda jag vill är att vi åker iväg första helgen i Juli :)
Men just nu vill jag bara ha hem min pojkvän! <3

Tränar och har mig en massa! Tråkigt nog har min rygg börjat krångla igen :/ Hoppas på att Lotta kr ner på matchen imorrn, så hon kan trycka lite på den.. Börjar iofs kanske bli dags att knäcka till den igen! Har inte gjort det på ett år typ.. Gör det ju knappast värre, så kanske skulle ringa innan lilla Uffe tar semester :P Får se hur det blir! Måste börja lite mer på Malkars med.. Kmr knappt ihåg när jag var där sist (a) Mattias och jag får gå dit sen när han väl kmr hem..

Har väl inte jättemkt pågång nu framöver! Ser ut som att jag kanske åker med mami till Båstad över dagen på tisdag :) Hon kanske ska börja plugga en distansutbildning på Akademi Båstad till hösten! Så hon ska dit på typ en intervju på tisdag, och ville inte köra själv, så då åker jag med.. Hittar väl alltid ngt skojj att hitta på när hon är därinne :P
Och andra helgen i juni åker jag och några tjejer från klassen ner till Kerstin för att grilla och hare mysigt :D Ser jag framemot en massa!
Efter det har jag typ inget planerat förrns Mattias kmr hem och midsommar inträffar :)
Hoppas på en toppensommar iaf! :D



Ska väl ta och halvsova i soffan elr ngt :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Du är mitt ljus i mörkret! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0