Torsdag!

Har gått och blivit dundersjuk! Allt på en ggn kan man kanske säga..
Vaknar med magont, huvudvärk och ryggvärk! Sen känner jag att näsan är helt igentäppt och så har jag fått hosta med.. Fattas väl bara en lunginflammation och halsfluss så har jag hela kalaset på samma ggn :P haha.. Nae, skämt åsido! Men jag har inte tid att vara sjuk nu ju :(
Träningsmatch på måndag och Smålandscupen nästa helg.. När ska jag kunna träna!? Jag vill ju vara med och spela.. Hoppas på måndag, men det är väl så gott som kört kan jag tänka mig!

Och imorrn åker Mattias tillbaka till Göteborg.. Sen kmr han hem nästa fredag, åker till Stockholm på lördagen och kmr hem därifrån på söndagen, och på måndagmorgonen åker han till K-krona :/ När ska jag hinna umgås med min pojkvän!? Ibland önskar jag att han inte hade det jobbet han har :P haha.. För då hade han haft mer tid att umgås med mig (a) hehe..
Men jag är ju självklart gad att han har ett jobb, så har inte så mkt att säga till om :P För jag visste ju om detta när vi blev tsm så!

Och igår skickades ansökan till Högskolan :)
Idrottsvetenskapligt program och Sjukgymnast har jag sökt :) Ska nog bli bra det här.. Nu äre bara högskoleprovet och massa väntan innan man får reda på ngt..
Har även fått positiva besked om eventuellt sommarjobb :D Får jag det så är mi sommar gjord! Kmr bli så jääkla bra :D Håller tummarna nu! För jag är riktigt sugen på det jobbet.. Har man tur kanske man kan få vara kvar på kvällar elr helger sen om man börjar plugga! :)


Aja, mkt blabb om inget nu :P ska försöka kurera mig lite på ngt sätt! En kopp te elr ngt :)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3











 Mattias Thunberg - You are the one and only! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0