Fredag!

Har bara lite kvar att skriva om 2010, men jag planerar att slänga upp det på söndag! :)

I onsdags var det utgång som gällde! :) Scotts var på Sandra, så det var ju inge snack om saken liksom (a) hehe.. Fick även med mig Mattias dit! Var trevligt :)
Hade en kanonkväll, för jag fick ju äntligen träffa Kerstin igen :D <3 Och drack alldeles lagom mkt, fick dock hålla igen lite.. Skulle upp och jobba dagen efter :P
Men det gick kalasbra, och jag var klar tidigt även på torsdagen :) Sen kom Mattias på kvällen :D

Idag har vi haft en heldag inne i Kalmar, bara vi två :) Hade fått honom att lova mig en överraskningsdag typ :P hehe.. Det började med bio! Nya Narnia såg vi :) Jättebra film! Se den om ni inte gjort det redan ;)
Sen bev det mat på det! Dock på IKEA, men vi kollade på grejjer till hans lgh också :) Tror den kmr bi jättemysig! Hoppas på att man har lite att säga till om när det gäller inredningen (a) hehe.. Efter det var vi och handlade lite mat och så till mig innan vi åkte tillbaka hit hem :)
Tror han blev glad när jag tillsut gick med på ett snöbollskrig :P Som han tjatat på mig om det! Tur grannarna inte var hemma (a) haha.. Vi värmde upp oss med varm choklad i soffan efter det :)
Blev lite kik på Let's dance och så innan han var tvungen att åka till jobbet!

Under helgen kmr vi nog inte ses så mkt :/ Han jobbar natt både ikväll och imorrn, och jag har helgen i lagårn! Men hoppas på söndag :) annars tar vi det på måndag helt enkelt.. Ser redan fram emot när han kmr nästa ggn!
Har hittat rätt känns det som! :)
Är så lycklig med dig Mattias!
Jag vet att du läser detta, drf jag skrev så ;) hehe..


Kanske dags att börja tänka på refrängen dock! Börjar ju trots allt runt halv fyra imorrn (a) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3







 Mattias Thunberg - mitt hjärta! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0