Lördag!

Ibland är livet bra härligt! :)
Och ibland inte.. Som nu tex! Sitter hemma i mitt gamla rum i Nybro.. Ville absout inte flytta hem, men hade ju inget val så :/ Bara att bita ihop och söka massa jobb och hoppas på att man får ngt så man kan flytta sen igen :P hehe..

Hela veckan har bestått av packning av stugan typ! Och jag är ganska glad att jag har Mattias som har tjatat på mig :P hehe.. Annars hade det nog inte blivit så mkt gjort (a)
Idag har det vart ganska fullt upp med utplock av alla mina tusen saker och flyttstädandet som gick fort! När vi kom hem vare bara att lasta in lite hos farfar och sen vidare hem och rensa ur mitt gamla skrivbord innan vi åkte och slängde skräp på återvinningen!
Så just nu är mitt liv fortfarande nerpackat i lådor (a) hehe.. Ska försöka få upp lite ikväll iaf! Resten får bli imorrn, för ikväll bire utgång (a) hehe..

Ska till Mattias syster på inflyttningsfest :) Får hoppas på en trevlig kväll! Ska försöka hinna färga håret innan jag åker in till stan :P haha.. Men det går fin fint ska ni se! Tidsoptimist!? Javisst :P haha..



Ska väl ta tag i ite uppackande! Typ bädda sängen åtminstone :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3








 Jag älskar dig Mattias Thunberg! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0