Lördag!

Igår splittrades mitt liv i tusen bitar.. Mattias gjorde hastigt och lustigt slut med mig, så nu är man tyvärr singel igen! Elr aa, hastigt och lustigt är väl kanske fel ord :P men venne annars vad jag skulle kunna skriva..
Kristin Johansson blev dagens hjälte då hon fixade så jag kunde komma till henne! Och efter ytterliggare ett tag kom Mimmi och hämtade oss!

Mina 7 mån med Mattias var dom bästa i mitt liv! Just nu känns allt förjävligt, men jag hoppas på att det blir bättre.. Jag vet inte riktigt hur han känner över allt detta heller! Jag hoppas mest att han ska komma underfund med att han har gjort ett misstag och han ångrar sig.. Men risken kanske inte är så stor :/ Vad vet jag..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer  om detta! Är det ngt ni vill veta elr bara prata med mig äre bara att höra av sig! Har ni mitt nr så har ni, annars är det synd om er ;) Finns ju på fb med så..


Ikväll bliire Rolandz med Mimmi! (y) Kmr bli kalasbra tror jag.. Hoppas på att träffa lite annat fint folk också! Elr hoppas gör jag inte, jag har bestämt att jag ska träffa annat fint folk (y) Tyvärr är ju inte Kerstin elr Jessica i Kalmar ikväll, men jag klarar mig nog finfint iaf ska ni se..



Börjar bli dags att göra sig iordning för ännu en kväll i Kalmar!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 There's no reason to live, if i'm not loves by you! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0