Fredag!

Vet egentligen inte vad som pågår i mitt liv just nu! Allt känns upp och ner på ngt sätt.. Känns fel när jag umgås med vissa personer och dylikt! Och det dumma är att det SKA inte kännas dumt med dom, för det är sånna personer som jag har nära mig.. Elr iaf har haft :S Jag vet inte alls längre..
Känns som ens vänner överger en och sånt! Jag som trodde jag hade ett bra liv, men jag är inte så säker på det längre :/

Stadsfesten pågår i Kalmar, och änsålänge har jag inte satt en fot därnere.. Elr aa, jag var nere och kollade på dansuppvisningen som Spinnrockarna hade igår :P Men det var för att Norton var med, så ngn fick hjälpa Elin hålla koll på han! Sen åkte jag till Trekanten för match.. Ikväll hoppas jag på Nelly High heels tour med Kerstin på Vallen :D har sett framemot kvällen ett tag nu, så hoppas man får pengar av mor och far! Annars kmr jag sitta hemma och tjura tror jag.. Är sjukt trött på att vara pank nu :( Ge mig ett jobb ngn..
På lördag äre iaf Rolandz, och då ska jag stå på Stortorget och bara vara lycklig ett tag! :) För när dom står på scen är det total lycka som gäller (y) Får förhoppninsvis med mig folk som jag inte träffat pålänge och som jag vet bryr sig om mig! Det är just den sortens vänner jag tror jag är påväg att förlora av ngn konstig anledning..
Men nog klagande nu! Ska ragga upp ngn som vill besöka stan med mig elr ngt tror jag! Är trött på att sitta här och glo..



Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3










Mattias Thunberg - Vart är vi påväg!? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0