Söndag!

Sitter i Mattias lgh och har det trevligt :)
Har inte gjort alltför mkt idag.. Fått mitt förmodligen sista järndropp! Skönt att slippa det, för jag känner mig som en nåldyna nu (a) hehe.. Har haft lite dåligt blodvärde nu efter jag var sjuk av ngn anledning! Får se om man kanske tar ngn av mammas järntabletter om det skulle behövas.. Det enda dumma är att jag får lov att vila en vecka till pga detta nu :/ Men men, bara att bita ihop! Blir roligare ju längre man får vänta ;) hehe.. Den som väntar på ngt gott liksom :P

Och bara för att jag har dåliga blodvärden så blidde det inget Högskoleprov skrivet för mig igår.. Blev yr och matt i hela kroppen påväg ner till Åkrahäll! Hade aldrig klarat sitta och koncentrera mig en hel dag.. Bara att hoppas på att man kmr in på det man vill iaf :) Ska nog inte vara några problem hoppas jag!
Läste dock på Barometerns hemsida att det utbildas ganska så många fler Sjukgymnaster än vad som behövs.. Och det är ju just en av utbildningarna jag sökt, sjukgymnast.. Men vi får vi vart jag hamnar i höst helt enkelt :)

Kändes som jag skulle ha jättemkt att skriva om, men det hade jag tydligen inte.. Sjukt vilket tråkigt liv man lever egentligen! Får vi göra ngt åt :P hehe.. Frågan är ju bara hur! Tål att kluras på ;)

Nu väntar jag och Mattias bara på att Stina och Albin kmr på besök ikväll, sen är helgen över och han åker tillbaka till K-krona för en veckas jobb till! Och när han kmr hem fyller jag år :D Wohoo!! Men han har ju inte köpt ngt än den lilla grisen ;) Han får fredagen på sig också, för på lördagen åker jag tillbaka till Kalmar och min lilla älskling! :) <3


Ska försöka roa mig med ngt annat nu när Mattias har snott teven för att spela en massa :P Bara att gilla läget, eftersom det ändå är hans lgh :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3







Mattias Thunberg - Du är hela min värld! Inga ord kan beskriva hur mkt du betyder för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0