Lördag! Elr söndag!?!

Tredje veckan i stugan har gått.. Shit vad det går fort! Men jag trivs fortfarande lika bra :D

Denna veckan har dock segat sig fram en del.. Har legat sjuk hela veckan! Det började i måndags med att jag fick förjävla ont i ryggen, så fick gå hem :/ Sen på kvällen började jag må lite dåligt och så.. I tisdags åt jag typ inget alls, så fort jag fick ngt i magen så började jag må illa.. Skitjobbigt! Så på hela veckan har jag typ inte ätit ngt alls :S Så har som sagt vart hemma hela veckan.. Men nu är pigg och kry igen! :D

Imorrn, elr idag, äre val! Hur ska/har alla röstat!? Jag har ingen aning :S Får se hur det blir..
På eftermiddagen/kvällen äre dags för årets sista seriematch! Jag är pepp som faan :D Har ju inte spelat på ett bra tag nu, så det börjar krypa lite i benen ;) hehe.. Nöbbele står för motståndet, och det luktar vinst (y) Så hoppas på att man kan avsluta säsongen med en vinst! Hade vart förjäkla gött :)
Får se bara hur kroppen mår.. Med en ond fot och en ond rygg får vi se hure går :P Hoppas mest på att foten hlr.. Ryggen kan man alltid knäcka till om det är för illa :P hehe.. Men det ska nog gå bra! Lotta har lovat att massera min rygg så (y) Detta blir kalas!
Gaaaaah! Är så taggad nu :D tkr det kan vara matchdags nu (a)

Jobbet flyter på annars och så :) Jobbar ju helt själv nuförtiden! Har ju iofs gjort det ett bra tag.. Men det enda jag måste ändra på, är att jag måste försöka speeda lite.. Är liite seg fortfarande, men det kmr nog också.. Ganska snart hoppas jag :)
Fina och jag är ett utmärkt team i gropen :P hehe.. Har inte haft med mig Paxa sen hon smet två ggr på samma pass! Hon har ju en tendens att göra det den lilla damen ;) Men när hon kmt in i det så får jag nog med mig henne också tillslut :)

Nu börjar det bli löningsdags också! Så då blire lite mer inköp till stugan :) Men det är för att göra det lite mer hemtrevligt! Dock blire nog Ikea då med (a) Min syster ville ju följa med dit också, så får ta med henne en lördag elr ngt, när man har hela dan på sig :P hehe.. Bara se till att hon är ledig
med..

Blir ju lite ensamt om dagarna här hemma i stugan med! Så förhoppningsvis kanske jag skaffar mig en liten tisse, elr kanske tom en vovve som får flytta in till mig :) Men änsålänge så får det vänta.. Ekonomin måste bli lite stabilare först (a) hehe.. Ska hitta rätt med! Inte lätt det där.. Men så småningom ska det nog kanske bli sällskap till lilla Ida i Hässleby ;) Och då ett litet djur och inte en människa :P haha.. Fast iofs, hade ju inte det vart helt fel det hlr (a) Men det är inte direkt prio 1 just nu..
Det kmr när det kmr! Är ju iofs lite tråkigt att inte ha ngn att krypa upp hos i höstmörkret.. Men som sagt, det löser sig :) Och snart hoppas jag (a) haha..



Nehee, sängen nu! Låång dag imorrn :D Men det gillar jag! (y)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3














 Lycklig!? Jaa, på ett sätt är jag faktiskt det.. Men du kan göra mig ännu lyckligare! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0