Torsdag!

Nu hörrni, nu börjar minsann allvaret :P
Imorrn är jag ledig, för att sen jobba min första helg :D Så nu äre upp till bevis för mig själv, om detta är ngt för mig elr inte :P haha.. Hittils hare ju gått kalas, så nu återstår det att se om jag fixar helgen också.. Så är ledig imorrn och på måndag! Härligt härligt (y)

Men imorrn ska jag absolut inte ta det lugnt! Börjar dagen med en runda inne i stan med lilla Simon som jag inte har sett på typ hundra år :D Ska bi massa trevligt..
När jag kmr hem är det dags att packa väskan och bege sig ner till Malkars för ett pass där :) Och efter den dan är jag nog redo för två dagar med jobb!

Och det märks att hösten är här, och vintern är påväg.. Massa kallt äre ute! Och morgnarna äre långfills på ;) hehe.. Men ska försöka se om jag inte hittar ett riktigt bra underställ som jag kan ha och jobba i.. Kan vara skönt :) Och sen äre bra att ha tills man går ut med fotbollen igen.. Kalasbra :D Ska försöka hitta mig en ordentlig jacka med! Skinnjackan börjar bli lite kall :P hehe.. Bra man har Simon med sig :D


Börjar bli dags att sova, så man är pigg imorrn! Och inte går runt som en zombie elr ngt :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)









Kyss och smek! <3














 Börjar mina känslor svalna för dig!? :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0