Måndag!

Härligt med en ledig dag måste jag säga :) Ska försöka få lite ordning här hemma.. Är ett tag sen nu, så börjar bli dags!
Annars har jag inget spec planerat för dagen.. Blir nog en sväng till Malkars med Peter och Lundkvist ikväll :) Blir nog, hrm, skojj :P haha.. Dom två ihop är ju som två småbarn! Men jag gillar dom iaf :)

Jobbat i helgen har jag gjort med.. Drf jag är ledig :) Gick kalasbra alla passen.. Så nu när det funkar så bra alltihop så måste jag bara lägga på lite speed :) Fattar inte vrf det tar så lång tid för mig, men går så fort för dom andra :/ Visst i helgen har jag kmt hem någorlunda tidigt, för jag har inte behövt ha hand om kalvarna.. Dom har haft diarré så, Bosse & Camilla har tatt hand om dom! Venne om dom fortfarande är lite dåliga, men det är sånt som märks..
Börjar min korta jobbvecka med ett morgonpass imorrn med :) Ska åka ut till Trekanten och trääna på kvällen! :D Så jäkla skönt ska det bli.. Ni fattar inte! Har saknat tjejerna i laget ngt fruktansvärt! :( Men nu äre äntligen dags igen! :D Har ju tom köpt nya inomhusskor att inviga.. Så blir gutt som fan!

Annars tkr jag träningen går framåt.. Men konditionen fattas fortfarande! Och styrkan jag en ggn haft i benen börjar komma tillbaka efter ett par Easyline pass och det eviga dragandet av mjölktaxin på jobbet :P Så styrkan till fotbollen klarar jag av iaf, är bara spelet som inte lär vara ngn höjdare! Aaah, jag hatar jobbet ibland! Vill kunna spela som vanligt, och åka på träningarna.. Men jag är ändå trots allt antälld för att ha hand om eftermiddagarna på jobbet! Fast nu i vinter när det inte händer så mkt, kanske jag kan få åka iväg mer :) jag hoppas på det.. fast frågan är ju om Daniel har snökörningen också, för då blire kanske lite tjurigare.. Men men, jag hoppas iaf!
För blire ngn cup i vinter, då ska jag baske mig vara med :P hehe.. hade vart såå kul att spela cup igen, och spela match öht :) Jag saknar fotbollen helt enkelt <3


Börjar bli dags att ta tag i städandet nu, för annars blire aldrig gjort :P hehe..
Men vi hööre hörrni! :)






Kyss och smek! <3










 I think i've found the right one! :) <3 

Kommentarer
Postat av: Tina Karlsson

sv: äh det är en sak. kände att jag bara behövde avreagera mig skriftligt lite. Kan ta det på msn eller nästagång vi ses :)

2010-11-04 @ 14:30:07
URL: http://tinakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0