Onsdag!

Är ett tag sen jag skrev igen, men vafan jag orkar inte med att blogga så ofta längre :P Blir väl när jag har ngt att berätta :)

Tydligen ska jag kunna söka Idrottsvetenskapliga programmet på dom kurserna jag söker.. Dom som har hand om utbildningen skulle prata om det och återkomma till Gustav om hur det blir :) Jag hoppas på det bästa och att jag kmr klara matte B så jag kan söka dit :)

Och nästa vecka kmr jag att bestämma datum då jag ska på anställningsintervju :D Ett ställe på Öland som söker folk till i sommar och tyckte mitt mejl lät bra! Så jag kanske blir tillfällig Öläning i sommar.. Får hoppas man lyckats med körkortet tills dess bara!

Och pta om körkortet så är det inte mkt teori kvar nu! :) Två prov kvar på nätet, sen ska jag ner och prata med Marita och se om vi ska köra lite till innan jag bokar uppskrivning och uppkörning :) Så nu har det gått fort igen.. Skönt! Hoppas bara att det går bra när jag väl pratar med Marita och bokar sen!
Det kmr nog lösa sig det med :)

Men nu ska jag nog göra lite skolarbete innan vi ska äta och träna! :D Match mot Mönsterås på lördag, och jag ska vara med i truppen!
Kerstin kmr hit på lördag med för vi ska på Rosenström :D <3 Det kmr bli så gaalet! :P haha.. Och så jäädra skojj!

Nehee, får ta tag i matten (förmodligen) så det blir av!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3






I would do anything for love! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0