Söndag!

Fasen så dålig jag blivit på att uppdatera :/ Det är när jag har min egen dator tydligen.. Ingen naing om vrf men så illa är det :P
Sen sist har jag iaf blivit frisk från min förylning (y) Vi firade midsommaren i Kulltorp hos Gunnar och Josse, vilket var mkt trevligt :) Midsommardagen var jag på Björket, det var också ganska trevligt..
Sen har det inte hänt så jäkla mkt annat.. Var på Björket igår med, och det var också ganska trevligt tkr jag! Jag gillar det stället ganska mkt! Kerstin var där med, vilket var ännu bättre :D Min babe! Och nu är vi tydligen kusiner också ;) haha.. Det är en mkt lång historia ;) hehe.. Som vi kan ta ngn annan ggn!

Nu sitter jag ute under taket på altan och tar igen mig från solen! Ska snart slänga mig en runda och få lite färg på min rövjävel som är jäkligt vit (a) haha..
Och känner att det är ngn som klippt gräset nu med, så får ta en allergitablett med :/ jävla allergi! Såhär länge har den aldrig hållt i sig..

Hoppas på att jag får en mkt mysig och trevlig kväll ikväll! För jag tkr ju om dig så mkt, vet du det!? Jaa, det gör du nog :P
Dom enda jag tkr om mer är mina flickor! Jessica Johansson och Kristin Johansson, ni är mina favoritflickor och inget ska ngnsin komma emellan oss! Jag älskar er <3

Imorrn bär det av till Lundegård till resten av familjen Arvidsson! Dansbandsveckan har dragit igång, och imorrn är det Sannex som står på scen så då ska vi dregla lite över Andreas ;) haha.. Åker hem igen på tisdag! Rätt gött att ha huset för sig själv måste jag säga ;) Känns lite som att flytta hemifrån faktiskt! Hoppas mor och far förstår att jag faktiskt jag klara mig själv alldeles utmärkt :P Elr det gör dom nog efterso dom lämnat huset åt mig! Det gillar vi (y)

Och en VM update behövs ju såhär i dessa tider! Och jag gillar skarpt att Spanien spelar semi på onsdag! Men dom kunde ju fått annat motstånd än Tyskland.. Men men, semifinal är inte fy skam :P hehe.. Tror ju inte dom tar Tyskarna, för dom har vart jäkligt starka hittills.. Synd att England åkte ut lite tidigt bara :P Och nu kmr jag få en spydig kommentar på detta inlägg bara för att jag skrev det (a) hehe..


Nehee, om man skulle slänga sig i solen en sväng då :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3








 Why can't you see, you belong with me! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0