Söndag!

Sitter i soffan med datorn i knäet efter två mkt trevliga dagar i ishallen här hemma i Nybro :)
Helgen kunde inte avslutats på ett bättre sätt än vinst för Trekantens herrar i Nybro open! Efter två nervkrävande matcher så stod som tillslut som vinnare, efter att ha gett Nickebo storpisk med 6-1 i finalen ;) hehe..
Medans jag satt i ishallen så var det iväg ett lag och representerade Trekanten i Persnäs.. Vårt lag ställde upp i PAIF-cupen! Resultatet blev tyvärr inte det bästa denna ggn hlr, men vi kmr! Ta det bara lugnt.. Vi tar våran tid ;) haha..

Igår var vi i Rockneby och hälsade på Mats och Ingela.. Blev lite skridsko åkning :) Har inte gjort det sen åttan elr ngt :P haha.. Men det gick ju som det gick! Ryggen känns inge bra idag ska jag lova er :( Men jag överlever!

Imorrn är det träning som gäller! Måste börja ta tag i träningen nu.. Annars kmr jag aldrig framåt! Och om det blir en cup i Rälla, då ska jag fan i mig vara med! Så är det bara.. Men imorrn får det nog bli att ta att lite lugnt, beror på hur ryggen känns och så :) Men det ska nog gå..

Börjar skolan imorrn med :) Ska bli trevligt att få ngt att göra om dagarna, och vrf inte plugga :P får hoppas på att det går vägen också.. Och hoppas på att jag får jobb, så jag kan ta lite på distans :) Fick besked från Ottenby idag på tal om jobb, och det fick jag inte :( Så nu står mitt hopp hos bonnen i Hörninge! Jag vill jag vill jag vill jobba!
Men men, det får gå som det går :P

Nu vankas det mat, ska bli gutt! :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3












Du är för söt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0