Tisdag!

Pratade med Camilla om hure blir med jobb nu till helgen..
Dom ville helst att jag skulle jobba julafton, men det är jag inte ett dugg sugen på! Och kunde nog inte jobba torsdag morgon hlr :S Ser ut som att julhelgen bir sådär.. Visst jag kan säkert bli hämtad på torsdagkväll efter jobbet om jag inte jobbar julafton.. Men jag vil verkligen inte det! Visst det är nästan 100kr extra i timmen, men det är julafton liksom!! Får prata med mamma och pappa och se vad dom säger.. Verkar som att dom får köpa julklappar åt mig! Eftersom att jag inte kmr iväg och kan göra det själv :/
Och jag ska nog jobba nyårsdagen som det ser ut som! Fast kanske tar nyårsafton-morgon så jag kan vara ledig morgonen efter.. Är ju egentligen min helg, men vafan!! Tkr inte om upplägget alls.. Men vad ska man göra.. Får väl kompromissa ihop ngt antar jag!


Slutsnakkat för idag tror jag! Börjar bli dags att hoppa in i duschen så det är gjort när Mattias kmr :P Han var påväg hem från jobbet för ngn minut sen.. Han skulle bara hem lite fort innan han kmr hit :) Can't wait! (y)
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









 Varje ggn jag ser dig slår mitt hjärta dubbla slag! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0