Måndag!

I'm back bitches :P
Hemma efter en helg i Nybro :) Elr aa, kom ju hem igårkväll eftersom jag skulle jobba idag igen..
Vi gjorde knäck, risbräck och bakade pepparkakor :D Och sen gjorde mamma något valnöts-godis.. Smälte choklad och blandade i valnötter! Såg jättegott ut :P hehe.. Hoppas det är ngt kvar vid jul när man kmr hem ;) hehe..
Knäcken bev sketgoda! Men synd att dom tar slut så fort (a) fick med mig några hem.. Och eftersom Mattias var här igår så tog dom ju slut ;) haha.. Elr inte riktigt, det finns några kvar! Men jag tror inte dom räcker ända till jul (a) Mattias får hålla sig borta härifrån tills dess, för det är ju absolut iiinte jag som ätit upp dom *vissel* haha..
Fick även med några lussebullar hem som mamma bakat i veckan :) Lussebullar är nog nästan det bästa med julen tror jag.. Så jääkla gott :D Men dom börjar också ta slut :P bara pepparkakorna kvar snart! Men dom bev lyckade dom med.. Jisses vad duktiga bagare vi är i fam. Arvidsson :P haha..
Det enda negativa med att åka hem till Nybro är luftmadrassen man får sova på :P Men det funkar ju! Ngn natt är lugnt, men inte en längre tid.. Men somnade ganska skönt då jag fick en pratstund med Mattias innan jag tillslut stängde ögonen för att sova :)

Söndagen bakade vi pepparkakor, elr jag och Petra gjorde det :D skitkul! Sen handlade jag och mamma lite innan jag påbörjade resan tillbaka hit!
Gjorde lite mat när jag kom hem, och sen kom Mattias! Så min helg och söndag avslutades med massa mys :) men det gillar vi (y)

Påbörjade en kort arbetsvecka idag! Förhoppningsvis så kan jag åka hem på torsdag em redan :D Det hade vart skönt.. Och få in lönen då hade ju inte hr vart fel! Har ju bara köpt en enda julklapp än, så får göra stan med pappa på torsdag och göra massa inköp :P hehe..
Frågan är ju bara vad man ska köpa.. Två systrar, en systerson samt mor och far ska jag köpa till :S Jissesvad svårt sånt här är! Aja, det läser sig alltid till slut :) Har ju mina funderingar på vad jag ska köpa så..


Om man skulle krypa till sängs så man är pigg imorrn.. Har ju ingen egentlig anledning till att stanna uppe så :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 The way you make me feel! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0