Fredag!

Tre veckor sen nu, och vilka tre veckor det har vart! :)
Jobbat, myys och lite mer myys har stått på schemat! Det är sjukt vilka hemskt trevliga tre veckor jag har haft..
Trodde inte det skulle gå så långt som det nu har gjort, men det gjorde det! :) Och jag är inte det minsta ledsen för det (y)
Även dena kvällen kmr innehålla massa myys! :) Blir mat och lite hemma hos Mattias, sen åker vi hem hit och sover här! Vrf vet jag inte, men så blidde det :P haha..
I helgen åker jag hem till Nybro, för att vila upp mig och baka massa julgodis :D

Vila behövs verkligen för mig just nu! Har vaknat med migrän två ggr denna veckan, snorar som en tok och kan typ inte prata :S Men hlr på att kurera halsen med lite te iaf! Hoppas på lite förbättring :P Lite jobbigt läge om man ska hem till Mattias ikväll och inte kunna prata ;) haha.. Ska ju dessutom få träffa ahns föräldrar (a) känns lite jobbigt, men det äre ju alltid första ggn..

Få nu inte för er ngt därute :P "Än sålänge" är vi bara kompisar.. Och jag kmr få kommentarer om detta inlägget, för jag vet att Mattias kmr läsa :P haha..
Men det tar vi då! :)


Börjar bli dags för dusch så man är fräsch till kvällen! :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











 The way you make me feel! <3 

Kommentarer
Postat av: Finen

Asså Shiiit... Mys mys mys och ännu mera Mys! Ida you Know what I Say! Du är en Nymfoman (A)^^ Och Nej Ida jag är inte en nymfoman ;D



Kom ihåg vad vi har pratat om Finen:)<3

2010-12-17 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0