Tisdag!

Ussa!
Hatar att må dåligt.. Andra dan i rad nu :/ Det värsta är ju att jag inte ens vet vad som är fel med mig.. Det var likadant förra veckan! Mådde dåligt två dgr i rad.. Jag har en person som är väldigt orolig över att jag är gravid, och det är nästan så man börjar fundera själv..
Skulle det var så så vet jag inte huur jag skulle reagera! Paff skulle jag bli, men sen då!? Jag har inte tid med en unge, jag har knappt tid med mig själv :S Aja, får bara hoppas på att det inte är så..

Imorrn är det en ganska fullspäckad dag! På morgonen ska jag först på möte på Komvux här i Nybro.. Ska träffa deras Syo och lägga upp en eventuell studieplan! Går det vägen kan börja plugga redan i vår :) Och det betyder pengar.. Det är bara en hake, jag har IG i maB vilket betyder att jag egentligen måste läsa upp den först! Men vad jag vet så är det inte spec mkt i den kursen jag måste läsa in.. Kanske kan börja göra det direkt :P Man kan ju alltid hoppas ;) hehe..
Sen får jag hoppas att det inte drar ut för mkt på tiden, för vid elva ska jag ha körlektion, och jag känner på mig att jag kan behöva äta ngt innan det :P
På kvällen är det dags för sista träningen ute! Och sista träningen innan sista seriematchen..
Hoppas på en vinst, då det är Ingemar och Fredriks sista match :) Söndag klockan ett i Mönsterås, det är då det händer :P
det bli kul när man har vart ute dan innan :P haha.. För det är ju första ggn i höst på Sandra :D Det blir nog en rätt så trevlig tillställning :P haha.. Sen ska man ju fira Jonas på söndagen med, lillpojken fyller 23 :) Så det blir att bli avsläppt påvägen när man åker från matchen..

Ser ut som att denna helgen kmr bli en mkt bra helg :) Och jag hoppas för guden att jag kmr må bra resten av veckan iaf :P Nästa vecka har ju jag och mina pinglor träffas.. För det blidde inget denna veckan! Så jag vill helst slippa må dåligt ett tag framöver nu:/
Nehee, nu ska jag fixa ngt att äta.. Och hoppas att det stannar kvar i magen!
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










När får jag träffa dig igen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0