Tattiga djurpark!

Är fast på djurparken denna veckan och det suttar asmkt! Kallt är det, vi lär oss inget vettigt och dessutom ska vi ha prov på hela kursen i princip på fredag :S Blir så cp! Antingen är det allt eller så är det på Magnus del, venne riktigt iofs.. Kanske satt och koncentrerade mig på ngt annat under den infomationen (a) hehe..


Slutade vid lunch idag så vi var och åt sen så drog jag och Jessica till köpstaden :) köpte mig en ny bok, 14 år till salu, verkar vara riktigt bra faktiskt.. Fast har ju inte börjat läsa den än dock (a) Sen köpte jag ännu en present till Peter :P och ett kort.. Sen när jag och Jessica var påväg till bussen stannade vi hos Telenor som stod inne på Köpstaden! Jessica ville ha sig ett mobilt bredband elr så.. Så det skaffade hon sig, plus en nu tlfn :P
Jag kunde ju inte vara värre då! :P fats det var inte meningen att jag skulle ta en tlfn, för jag ville bara prata med dom om mitt minneskort som följde med min tlfn men som inte funkar längre! Istället så "ändrade" hon lite på mitt abonnemang och så fick jag en ny mobil på köpet :) Sony Ericsons nyaste mobil faktiskt ;) hehe.. En W710 :) Så nu är det bara te att lära sig Sony Ericson igen, efter bara ett år med Nokia typ :P

Och jag bara måste säga att ajag är fett sugen på att boka en resa till ner till Gran canaria nästa år ;) 2 pers med all inclusive skulle kosta 18.800 elr ngt sånt! För en vecka liksom.. Då är det samma tid som vi åkte iår fast nästa år istället :P Fett sugen på den, eller kanske Playa ingles istället (a) får se om man får med sig ngn ner.. Det bästa hade ju vart om Jessica följer med ;) hehe..

Aja, nog skrivet för idag! Elr just det, nu har jag börjat med uppladdning av semesterbilder med :P Så bara att gå in på min bilddagbok, aprilida90, och kolla från den 21 mars och framåt :) Kmr mer, men orkade inte lägga upp så mkt idag!
Nu är det dags för sängen!
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3








Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka i mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: Skitunge ;)

FEL!!! Den är en W715 inte en W710!!! MAHAHA

2009-04-02 @ 19:19:46
Postat av: Thess

14 år till salu har jag läst, rätt bra faktiskt.

Läst den än?

2009-04-10 @ 09:13:38
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0