Grancan!

Om 17h och 54 min lyfter planet från Kalmar! :D Fan så gutt det kmr bli.. Längtar nu ska i veta :P

Tobbe var hemma en sväng idag! :) Han skulle hämtat upp religionsarbetet som han ska lämna till Marie, men blev jag klar med det elr!? Nae, för han satt och störde mig hela tiden :P Men det är inte så mkt kvar, så jag blir nog klar med det imorrn.. Han skulle se om han kunde hämta det då, annars slänger jag det i lådan :)
När jag sitter och skriver på arbetet så får jag ett sms från Jessica att Molly hade sprungit bort!! :S Shit tänkte både jag och Tobbe.. Efter ungefär en timmes messande med Jessica bestämde vi oss för att åka över till Ön för att hjälpa till och leta efter henne :) Så det gjorde vi, men utan framgång tyvärr.. Känns inte roligt att lämna Jessica så orolig som hon är, men jag har ju inget val, så det får bli så! Får bara hoppas att Molly kmr tillbaka under morgondagen :)
Så jag har inte vart hemma så länge, en halvtimme kanske :P Men det gör inget, för Jessica är en av mina bästa vänner och jag ställer upp! För det gör hon för mig <3 Tvillingarna för alltid!

Känns skönt att vara färdigpackad nu iaf.. Bara en tröja som ska packas ner, och så ska vi fixa handbagaget.. Måste köpa batterier med :S Ska förmodligen få låna Lollos gamla kamera! Får se om man kanske köper den sen.. Min kamera är ju sönder om ni inte visste det! Blixten har typ brunnit upp elr ngt :S Funkar gör den iaf inte :P


Nu tänkte jag sova så man är pigg under dagen imorrn :) Lär springa runt som en yr höna elr ngt (a) haha..
Och bara så ni vet! Jag har ingen mobil med mig ner till Gran canaria, så det är ingen mening med att försöka få tag i mig, för jag får inte det förrns jag kmr hem ändå :P hehe..
Nehee, nu blir det sängen :)
Men vi hööres hörrni!


Kyss och smek! <3








Jag har kvar mina känslor för dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0