Back Home!

Tillbaka i kalla Sverige igen! :D Men är jävligt skönt att vara hemma, men det är klart att jag hade ju gärna stannat l
kvar i värmen ;)
Mer utförligt om vad som hänt kmr under morgondagen eller i veckan.. Beror lite på när jag har tid, för just nu så är jag så trött så jag funderar på att sova! Vi ligger ju en timme före Gran canaria, så lite omställning och så blir det ju..

Teater imorrn med, vid Tio redan :S Undrar vrf bara, men men.. Hoppas att August kmr och hämtar mig och att jag inte försover mig det första jag gör ;) hehe..

Nehee, om man skulle sova kanske.. Bilderna från resan kmr nästa vecka ngn gång, när jag fått sladden av Lollo :P hehe.. Kanske snor ngn av pappa elr Petra :P får se..
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3







Jag har saknat dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0