Fan med!

Fan med! Vrf ska det hända såhär.. Fast det hade jag väl nästan kunnat räkna ut! Jag menar, vrf skulle jag få bli lycklig.. Jag är dömd för att leva olycklig :S

Jag visste att jag skulle åkt in till Sandra igår, då hade detta kanske aldrig hänt.. Men det är helvete att jag ska ha sån otur! Hade jag i förväg vetat att det skulle bli såhär hade jag ju kunnat berätta för mamma och pappa så hade dom ordnat detta, men nu.. Faaaan!! Jag ska fan bli nunna! =(


Du kunde bli den som kunde hjälpa till att förändra mitt liv, men nu vet jag inte hur det kmr bli.. Jag kmr bli fast i samma bana, och leva lika hemskt som under förra året! Iaf andra halvan av det :S Du vet tydligen inte hur mkt jag tkr om dig, och det är synd.. Men jag var väl antagligen bara en i mängden, du har väl hur många som helst att välja mellan antar jag! =(


Fan jag blir så deprimerad nu! Jag måste bli på bättre humör, på ngt sätt..
Ska komma på ngt nu! Men vi hööres hörrni =)





Kyss och smek <3








Jag tyckte om dig, men nu vet jag inte! </3


Kommentarer
Postat av: Keestin ^^

Haha jag vill allt se när du går i kloster och blir Nunna! Leva i selibat det skulle du behöva ;) Och så vips när du kommer ut från klostret hittar du Mr Perfect=)

2009-01-07 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0