Träning!

Måndags träning denna veckan!
Endast spel idag, då det är matchdags på onsdag :)
Vi körde bara i en timme idag, för herrarna spelade match så vi fick chans till att kolla på dom!

Träningen gick väl någorlunda tkr jag! :) Fick lite ont i ryggen i en närkamp med Tina ;) hehe.. Men det gick väl över någorlunda tkr jag.. Känns bra att inte ha ont längre iaf! Har inte känt av ryggen på ett bra tag nu faktiskt :)
Var rätt stel idag, men det skyller jag på sängen jag sov i under helgen ;) Men jag blev faktiskt lite piggare ju längre träningen gick :) Så det känns väl någorlunda inför onsdag! Detta ska vi fixa..

Måndag:
träning
Onsdag: Match MIF-TIF
Torsdag: Träning
Söndag: Match Nöbbele

Efter söndag är vi fotbollsledigt fram till den 23 (?) juli, då blir det nog träningsläger på Gotland :) Ser vi framemot..






Simma lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0