Söndag!

En vanlig söndag hade jag kunnat sitta och skriva om hur kul jag hade och hur jag mår som jag förtjänar.. Men istället för att vara ute och partajja så satt jag hemma och kollade på film och mumsade godis :) precis som jag gjorde i fredags, och ikväll (a) haha.. Har haft en väldigt onyttig helg, men det är tillåtet ibland! För dessutom tänkte jag dra till Malkars imorrn :P Så då äre extra tillåtet..


Av bara ett tryck på en tangent så är jag inne på din profil.. Ikväll blev det sådär hemskt jobbigt igen! Hur länge ska jag känna såhär egentligen! Finns det inget som gör att det blir vi igen!? Jag saknar dig och jag saknar oss, jag saknar det vi hade och det vi hade kunnat få! men det spelar ingen roll nu.. Du har fortfarande en stor plats i mitt hjärta, men jag venne om jag klarar av att ha dig där längre! Det bästa vore att glömma och gå vidare, men samtidigt vill jag hålla kvar dig i mitt liv.. Du betyder fortfarande så sjukt mycket för mig, men det borde inte vara så! Jag vet inte vad jag ska göra utan dig :/ Helt ärligt så känner jag mig vilsen just nu, och har gjort det ett bra tag.. Snart äre dessutom ett år sen vi sågs första gången! Men det känns som en evighet sen.. Tiden med dig var den bästa i mitt liv! Nu vet jag varför dom, säger att tiden går fort när man har roligt..



Kan sitta och skriva hur mkt som helst känns det som! Men helt plötsligt så tappade jag lusten totalt.. Ska sjunka djupt ner i soffan och bara tycka synd om mig själv nu! Lite B&J hade dock inte vart fel (a)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3











 You still mean the world to me, and my heart still belong to you! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0