Måndag/Tisdag!

Anledningen till att jag typ inte bloggar så mkt är het enkelt för att det inte händer så mkt i mitt tråkiga liv.. Tränar, träffar kompsar och lite sånt! Så mkt mer händer inte..

Idag kmr dock fina Tiniwini med goda nyheter! Den 24 nov ska vi tydligen på Judgement day kryssning :) Hon hade fått en gratis hytt och fick ta med en kompis! AWESOME :D synd bara det är typ två mån kvar.. Hade lätt kunnat åka imorrn ;) hehe..

Om allt går som jag vill har jag dessutom en praktikplats på Nybro Djurklinik dom närmsta tre månaderna :) har vart där och lämnat in lite info till dom om hur det funkar med arbetsförmedlingen och så..
Jag håller tummarna och hoppas på det bästa nu helt enkelt :)


Nahe, kan inte sitta här och ruttna.. Ska väl slöglo lite Idol och sen Spin city innan jag släcker ner!
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









 Du är fortfarande den finaste för mig! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0