Tisdag/Onsdag natt!

Trodde att uppbottet mellan mig och Mattias skulle kännas bättre och bättre, men ack så fe jag hade!
Känner mig handikappad och tom.. Har legat och försökt sova ett bra tag, men har bara haft Mattias i tankarna! Så tårarna rinner och tankarna snurrar, så det är omöjligt att sova :S
Jag har inte en aning hur jag ska klara mig nu, för allt känns så meningslöst på ngt sätt! Mattias betydde allt och lite till för mig, och nu är han borta.. Känns jäkligt overkligt!
Inget alls i mitt liv har ngn mening känns det som! Bara ett stort jäkla kryss i taget att jag har kört på som vanligt med fotbollen.. Men det är på kvällarna elr nätterna som det är jobbigt, och det är rejält dessutom!
Trodde allt skulle kännas bättre efter att jag vart inne och pratat med pojken i måndags, men inte det! Känns snarare som att det skulle vara värre nu :S vill inte ha denna tomheten och hopplösheten inom mig.. ngn som vet hur man blir av med den!? Isf är jag jäkligt glad över att höra hur man gör..

Mattias, läser du detta!? Isf vill jag bara säga att du förändrade mig.. Och det till det bättre! Jag är rädd att jag faller tillbaka till den gamla Ida nu när jag inte har dig.. Jag sa till dig att jag tyckte jag hade livsglädje, men jag ljög nog! För just nu känns det inte som det iaf..  Snälla tänk och känn efter igen! Är det detta som är bäst för oss, för jag tror faktiskt inte det!
Jag älskar dig fortfarande! </3



Ska göra ett försök till att somna nu, och hoppas att jag lyckas!
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3








 How great it was to be loved by you! Please let me feel that way again! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0