Onsdag!

Oops, en vecka har gått :P Har dock haft lite problem med internet och datorer så.. Har vart lite svårt att skriva ngt :)
Men har väl inte hänt så mkt sen sist.. I lördags var det premiär på Björket, så där var jag :) Tog det någorlunda lugnt iaf! Var en trevlig kväll :)
I söndags spelade vi match mot Nöbbele vilket gick vääldigt bra måste jag säga :) Vinst med 4-0, så det är skönt att gå in i sommaruppehållet med en vinst i ryggsäcken! Hade två avslut, men dom gick ju inte så spec bra som vanligt :P Ska skriva mer om matchen i träningsbloggen efter detta med..

Annars har väl inte hänt så mkt mer.. Körde i måndags vilket gick bra :) Var inne i stan med Malin och hittade lite saker! Bla en studentpresent till Joel :)
Jag och Märtha var i Torsås igår på Joels student! Mkt trevligt att träffa pojken igen :) Men resan dit gick ju kanske inte som planerat (a)
För det första så hittar Märtha bara till Torsås via Emmaboda, och så långt är det lugnt :) Men när vi kmr till vägen där vi ska svänga, så är den avstängd!! Så Märtha panikringer sin far som säger att vi ska fortsätta till Holmsjö och Nävragöl där det ska finnas en skylt.. Men fanns det en skylt i Nävragöl!? Naaaae!! Så det slutade med att vi körde ända till Karlskrona och sen motorvägen upp :P haha.. Och Märtha kanske fastnade i en fartkamera också xD Men det är en annan historia!
Hemvägen tog vi dock till Söderåkra och motorvägen ut.. Mkt lättare :P hehe..

Ikväll funderar jag på om man skulle in till stan en sväng :) Hade vart trevligt! Har inte bestämt mig riktigt än.. Sånt som märks :) Verkar ju tyvärr som att jag inte får ngt sällskap nu ikväll.. Inget jag kan göra ngt åt, för en förkylning sätter stopp :P hehe..

Nehee, ska uppdatera träningsbloggen nu med sen ska jag försöka komma på vad jag ska hitta på!
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek!









 Visa ditt intresse eller tappa mitt! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0