Måndag!

Har helt glömt bloggen känner jag.. Men nu så!
Ingen koll på vad som hänt sen sist, så blir ingen uppdatering på det :P haha..
Nu är jag dock superförkyld :( Märtha som har smittat mig! Så jag hoppas på att var frisk i slutet av veckan igen.. Annars blir jag riktigt ledsen! Är jag piggare åker jag ner till Kulltorp.. Men det är ju min otur om jag fortfarande är dålig då! Men sånt som märks :)

I helgen vart det spelning med 2 blyga läppar i Färjestaden :) Så Simon hämtade mig vid typ halv elva.. Då åkte vi till Kalmar och mötte upp Kennie och Frida vid båten, sen åkte vi över till Öland :) Började väl dricka när vi kom fram och höll på till ett elr ngt :P Var inte så dålig som jag trodde hlr faktiskt.. Spelningen var sjukt bra, sånt drag var det :) Jag är på nästa ggn han spelar, lätt!

Vet inte vad jag sa skriva riktigt :P är väl mest för att jag inte är pigg.. Ska nog sova snart känns det som dessutom!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Why can't you see, you belong with me! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0