Skola!

Sitter på skolan och har slutat.. Hade bara morgonen i stallet :/ fucking meningslös dag om ni frågar mig..


Skulle gjort klart projektet igår, men det var ju lite saker som fattades så får ta det idag istället :S Frågan är ju bara om det är ngn idé att åka hem under eftermiddagen..

Men iaf! Igår kom iaf Tobbe och hämtade mig för att han skulle hjälpa mig :) När vi kmr till skolan så visar det sig att Bengt är ledig, och jag skulle lånat hans trimmer.. Så jag och Tobbe fick åka nästan hela vägen tillbaka till Nybro för att hämta den hos han.. Hade vi vetat det innan så hade vi kunnat ta det på vägen in istället!

Än så länge är allt lugnt och det flyter på, Kristin var och hjälpte till med.. Vi tvättade och klippte lilla tossan :P Men när vi skulle börja styla henne sen så sket det sig totalt.. Det fanns varken håtork, borste elr hårspray kvar på skolan :( Så jag kunde inte bli klar igår..

Idag ska Jessica hjälpa mig när vi har lunch :) Så vi ska styla och visa henne idag.. Kanske att vi får tvätta lite på rumpan kan jag tänka mig :P Dom är ju inte så spec renliga av sig ;) Så jag hoppas att jag kan hinna med en någorlunda tidig buss hem, så jag hinner göra ngt på filmen idag iaf..


Ikväll kmr Emelie och ska klippa mig :D Det tackar vi för.. Det är lite slitet nu så det behövs! Dessutom får Andreas chansen att komma tillbaka till Ingelstorp :P Han gick här 03-06 nämligen! Så jag måste antingen hem elr iaf in till stan så jag kan ta ut pengar till henne, för jag och mamma hann aldrig det igår

Aa, och igår när mamma skjutsade in mig till skolan var det en så satans dimma :S Asså man såg knappt två meter framför bilen.. Jag tyckte det var asläskigt, och då körde inte ens jag! Ska aldrig köra i sån dimma :/ Jag måste se långt fram för att jag ska kunna köra, men det gjorde vi definitivt inte igår asså..

Nehee, nu ska Ida kolla på Bo ko innan det är dags att vila innan jag och Jessica sätter igång med kossan :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3










Jag är förvirrad! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0