Fast!

Sitter fast på skolan!
Känns som att man aldrig kmr härifrån :S Cabare varje kväll fram till nio - tio, sen ska man hem.. Det enda man gör då, det är att lägga sig för att man är helt slut..
Som tur väl är så är cabaren snart slut, och det ska bli skönt på ett sätt men det kmr ju också bli tråkigt att inte ha ngt att göra på kvällarna.. 
Nu är det bara en vecka kvar i skolan ungeför med =P Och det tkr vi om! Sen blir det ett kort jullov, sen praktik i fyra (!) veckor.. Och hur ska man klara sig utan skolan så länge!? För trots allt så trivs jag ju så himlans bra här =)
Jag kom på för ett tag sen att dom flesta av mina bästa och närmaste kompisar har jag faktiskt träffat på Ingelstorp, och hur bäst är inte det!! =D Det gillar vi <3

Snart är det mat och sen är det cabare.. Ska ju hålla på alltför länge, om ni frågar om min åsikt! Jag börjar tröttna på dom här övningarna nu.. Men som sagt, det är snart slut =)



Puss och hej <3

Uppdatering:
Jag skulle köpt min Nobelklänning från Asos, har suttit och kollat där nu och blev käär i ett par klänningar! =P Men men, köpt är köpt.. Nästa klänningköp är till Balen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0