Malkars!

Medans resten av familjen Arvidsson ägnade torsdagskvällen åt dans, spenderade jag kvalitetstid med mig själv på gymmet!

Blev inte det "vanliga" passet då jag inte hade så mkt tid på mig.. Men körde i princip bara ben idag! Gjorde en magövning också, bara för att ;)
Ett stort plus är att jag inte fick så jätteont i mina ljumskar igår! Vilket är väldigt skönt.. Fortsätter jag att köra på Malkars även nu när fotbollen drar igång så får jag nog ordning på dom :) mkt skönt..
I det stora hela gick passet riktigt bra faktiskt, trots det korta tiden jag hade på mig!

Hoppas kunna dra en löprunda ikväll, om det inte regnar.. Inviga mina nya löpartights ;) hehe.. Kanske att man drar in en sväng till Malkars imorrn med, sen äre fotboll på söndag! Och hör ni inget av mig efter söndagkväll är jag död.. Bara så ni vet ;) haha..





Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0