Fotboll!

Kom på att jag inte skrivit ngt om våra senaste träningar! Och eftersom jag inte har ngt bättre för mig tänkte jag göra det nu :P

2/8 - Första spelträningen för säsongen! :) Kändes mkt bra.. Och jumskarna höll, även om jag vart väldgt orolig att dom skulle gå sönder! Var lite vanliga spel/pass övningar innan vi blandade oss med 97/98-tjejerna och spelade lite..
Känns bra när man får beröm under den första spelträningen efter uppehållet! Nu ska jag bara lyckas prestera på matchen imorrn med :P
3/8 - Nytt fyspass idag.. Men inte lika jobbigt som sist :P Idag vart första ggn sen fotbollen satte igång som jag kände av ljumskarna lite lätt! Men inte så farligt, då jag höll igen lite.. Efter denna träning kändes det att vi definitvt vart igång igen! :)
8/8 - Sista träningen innan första matchen för säsongen.. Vart inte så farligt jobbigt! Var lite kondition och lite bollträning.. Sådär lagom chill man vill ha det efter en hel helg med fullt upp på cupen :)

I helgen hade vi Trekanten cup på Åvallen :) Jag var en av domarna, så fick lite motion då med! Gick faktiskt bra måste jag säga, och det var skönt att få fler matcher och även finaler detta år..
Imorrn väntar första matchen för säsongen.. Norra Tång står för motståndet! Jag har stora förväntningar på mig själv :) vet att jag kan bättre än vad jag gjort förra säsongen.. Så upp till bevis nu fröken Arvidsson ;)





Simma lugnt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0