Match!

Match mot Lessebo ikväll!

Till och börja med kan jag säga att det blev en 1-0 förlust!
Kunde dock blivit 1-1 om jag inte klantat mig :P Missade ett friläge (a)
Spelade hela första ute på min vänsterkant.. Trots allt där jag trivs bäst :) Fick börja med att vila i andra, men blev ett kort inhopp som forward! Sen sista 10 blev det vänsterback..

Tkr jag var rätt pigg i benen idag! Och det höll i sig med :) Men trots det så uträttade jag nog inte så mkt som jag ville.. Efter ett par misslyckade mottagningar och löpningar vågade jag inte ta chansen att försöka komma runt, så jag nöjde mig med att slå lite bollar på Lambert! Måste bli bättre på det där med mottagningar tror jag.. Och våga utmana med! Är jag alldeles för dålig på :/
Vet inte hur mkt mer man kan skriva.. Träning tisdag och torsdag denna veckan! Ingen löpning för mig, då det blir Ölands besök i helgen :)



Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0