Onsdag!

Väldans vad dåligt det är på bloggandet nu då.. Är väl dec senast om man inte minns fel :P hehe..

Och vad jag kan minnas så hare inte hänt så mkt hlr! Firat jul, nyår, spelat cup och vart på en ny partykryss! Och börjat träna mkt mer, samt börjat en kurs på Lnu :) fast den är snart slut också :P hehe..
Jul och nyår vart precis så mysigt som det ska vara! Trots att vi inte hade ngn snö :P Juldagen var det Sandra ofc, och det var awesome! :D som vanligt iofs..
Nyår var lugn och skön här hemma hos mig! Och det vart jag, Kerstin och Hanna :) Och så Maximus såklart :P haha..
Trettonhelgen blev vit för mig, för det vart fotbollscup som väntade :) En sjätteplats i Nyårskulan blev det, och vinst mot Madesjö! Den vinsten var jäkligt skön ;) hehe.. Firade med en lagfest på kvällen :) Mkt lyckad kväll med alkohol och pizza!

Partykryssen denna ggn blev till Riga :) där det var jääkligt kallt och svårt att hitta :P hehe..
Det var jag, Peter och Jönsson som åkte.. Och jag tror inte jag hade kunnat ha bättre sällskap, för det var attans så kul vi hade :)
Lagom mkt alkohol förtärdes under helgen med.. Och träffade massa skönt folk :) både från förra kryssen och nytt folk.. Mkt trevlig kryss på alla sätt och vis :)
Återstår att se om man åker på Elite-kryssningen i april elr inte :P är ju trots allt en del som händer då..

Kursen på Lnu är en kurs i optimal styrkeutveckling! En väldigt intressant med jobbig kurs.. mkt nfo som trycks in i huvudet under föreläsningarna! Men så är det ju lite högre nivå än gymnaiet också ;) haha.. Examen är en Webbtenta och en skriftlig uppgift som görs i grupp :) Jag och tre till ska skriva om styrketräningen i ett fotbollslag, passar bra :P hehe.. Kan bli bra! Vi är en sjukgymnast, en ambulansförare/tränare och en som läser till Idrottslärare :) Aa, och så jag då!


Fast nu börjar börjar det bli dags att försöka få lilla skitungen i säng :) som är på besök för en natt! Just nu sitter han i min säng och tittar på Mysteriet på Greveholm :P hehe..
Men ska försöka bli bättre på detta hörrni! :)



Kyss och smek! <3






 I'm afraid to follow my heart again! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0