Torsdag!

Har vart en runda uppe i Jönköping på Elmia Djur & Inomgård med herr Torbjörn Jönsson :) En mkt trevlig dag med mkt intryck och saker man lärt sig.. Nu får vi se om det blir ngn mer mässa där innan djurmässan om 4 år :P hehe..
Och hur mkt pengar Jönsson spenderade idag, det vill jag inte veta :P haha.. Säkert runt en 2000! Det var hattar, salamis och ostar och gud vet vad ;) Jag själv nöjde mig med en ost och lite nöt- och vildsvinskorv!
Massa fina köttrasdjur har vi sett också! Och hlr med Jessica om att Hereford är nog min favorit :) Men guud vad stora dom är.. Heelt sjukt :P haha.. Men det är ju typ för att man inte är van vid dom!
Och som vanligt äre ju lite folk man känner igen och pratat lite med vissa! :) Som det ska vara på en lanbruksmässa ;)
Hade som sagt i det hela taget en jättebra dag! :)

I övrigt känns livet helt ok nu! :) Får ganska ok med pengar i aktivitetsstöd och mår ganska bra i också! Tränar ganska ok dos i veckan, dock inget pass än (a) får väl dra med mamma imorrn :P haha.. Hade vart skönt och ladda upp med ett träningspass innan helgen..
Och helgen kmr nog bli ganska bra! För på lördag äre avslutning med världens bästa fotbollslag :D Bowling och mat på Rosenlundska står på schemat, är väl kanske inte helt omöjligt att det blir en utgång på det också ;) hehe..
Hoppas på en toppenkväll!



Nu har jag tänkt kolla klart på Lyxfällan sen blire sängen, för det är sjukt så trött i skallen man är!
Men v hööres hörrn! :)






Kyss och smek! <3








 I think it's time to let you go! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0