Tisdag/Onsdag!

Jag är i chock, i obalans, hjärnan kopplar inte!
Sverige har slagit Holland i EM-kvalet och är därmed vidare som bästa grupptvåa!! Helt sinnesjukt :S
Jag satt verkligen och skakade resten av tiden efter Sveriges 3-2 mål! Trodde inte det var sant..
Saknar ord verkligen! Men det är jäkla gött!
Och det bästa med det hela är väl att Tina och jag kmr åka ner till Polen/Ukraina och se minst en match :D Kmr bli fuckin' awesome!!

Annars händer det inte så mkt..
På träningsfronten har jag sagt upp mitt träningskort på Malkars och bytt till Actic :)
Och idag gjorde mamma och jag vårat första "riktiga" pass där.. Kändes bra, och jag kmr ha träningsvärk i tricepsen imorrn :P haha..
Malkars kortet går ut den 27 okt, och känner på mig att jag kmr hinna med ett elr två pass till där innan den dan :)
Imorrn ska jag nog vara med Glasriket på lite löpträning också.. Skönt att återigen komma igång och träna ordentligt! Men gäller bara att hålla i det också.. Förhoppningsvis ska det väl börja ge resultat ganska fort också :D

Har börjat på en "aktivitet" via af också! Lernia erbjuder jobbcoach för dom som är inskrivna i Ungdomsgarantin, så där är jag inblandad :P Varje torsdag kl. 9 ska jag infinna mig, och detta pågår i 6 mån :) Känns bra att ha ngt att göra iaf! Även om jag helst hade jobbat ;) hehe..

Ny mobil är fixad nu med :) Blev varken iPhone elr Xperia! Kom hem med en HTC Incredible S istället :P men gör inte mig ngt, för jag är nöjd iaf!
Och har kanske fxat en mattebok så jag kan läsa i matte B så jag kan tenta av den sen :) eftersom jag har ig i den kursen för tillfället kan jag inte söka utbildningar.. Ska göra på detta viset, och funkar inte det får jag väl gå tillbaka till Komvux elr ngt.. Sånt som märks :)



Ska väl försöka mig på att sova nu tror jag! Känns som en bra idé..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3








 You're still my hearts first choice! </3 

Kommentarer
Postat av: malin

Hej du! Johan och jag ska flytta ihop, har fått en lägenhet typ vid cigarrelvan om du vet vart det ligger...? Södra vägen iaf, nära stan, perfa!

Jag har också en htc, gillar den jättemkt och tycker minsann att det är minst lika bra som en iphone=) Kram!

2011-10-13 @ 20:59:27
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0