Torsdag!

Klockan är i skrivande stund 10.56 och jag har redan hunnit med jobbcoach och fixa med tvätt! Inte dåligt för att vara mig :P hehe..

Kikade in på Tina's blogg förut och hittade denna som jag tänkte ge er!

Alla med mobil, gör detta! 99.9% ärligt!
Senaste som ringde, kille/tjej :
Maaalin :)
Vad står det i ditt senaste sms: Hemma snart eller :O
Bakgrundsbild på telefonen : En av bilderna från ModelLab :)
Din ringsignal : Volbeat - Maybellene hofteholder
Vem är din sjätte kontakt? : Alexander Aronsson
Vem är din 20 kontakt : Andreas Berhardsson
Har du varit tsm med nr 10? Amanda ne :P
Är nr 28 snygg?: Andreas Wistrand, såklart! En riktigt pudding ;D
Vilken mobil har du? HTC Incredible S

                                           
                                                 Min snitsiga tlfn :P

Ville väl inte så spec mkt mer :P hehe.. Tänkte mest.... hrm.... tänkte nog inte alls (a) hehe!








 Is it time now!? I think so.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0