Måndag!

När dom visade bilder från damernas sommar så rös jag! När dom sedan kom n på scen för att hyllas blev jag nästan gråtfärdig.. Helt sjukt vilka spelare vi har i detta land! Ni är förebilder för såå många unga tjejer..
Även bilderna från herrarnas Holland match ger mig rysningar :D har fortfarande inte fattat att Sverige vann! Fotbollssverige har haft ett toppenår rent ut sagt :)
Men vad Zlatan skulle störa för, det har jag ingen aning om! Gillade Schelin's kommentar: "...champions league guld, det du Zlatan..." Klockren xD
Tänka sig att en flint skymtade förbi, och den flinten tillhör ingen mindre än herr Henrik Rydström (y)
Inte spec förvånande att Källström blev årets mittfältare! Men trodde att Dahlkvist skulle få det på damsidan.. Istället blev det Ramona Bachmann!

Inte jätteförvånande att Schelin vann Diamantbollen! Hon har haft ett superår verkligen :D vi ska vara sjukt glada att vi har henne i Sverige! I somras klassades hon som en av världens bästa damspelare, och det är verkligen så..
Men nu får det vara nog med Guldbollar till Zlatan! Sägs om att sätta upp en övre gräns på hur många man kan få.. 5 i rad är inte ok, och iår är han inte ens förtjänt av det! Tkr han kan stanna i Italien och inte komma hem.. Ngn som är jävligt överskattad faktiskt!


Humor med Svensson Svensson :P hehe.. Säger bara Gustav Svensson, vilken lirare ;) elr aa, inte på det viset! men ni fattar ;)

Annars har jag haft en kalashelg! Scotts och utgång i lördags och en kväll på travet igår.. Nu ska vi bara ladda upp inför nästa helg när det är landskamp på fredag, och den ska jag och Tina se på O'learys :) sen på lördagen äre Rosenström som gäller :D DET kmr bli awesome om ngt!! Har fått hem min fina svarta klänning nu med, och den kmr bli perfekt för vinterns kommande fester ;)
Och endast ungefär 2 veckor kvar tills partykryssningen! Kmr bli naijs som faen :D är så jävla grymt pepp!


Nahe, dags att ta lite kvällsmat känner jag! Ska försöka coola ner mig lite efter Zlatans femte guldboll innan sängen kallar..
Men vi hööres hörrni! :)





 I have made up my mind.. It's definitly over now! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0