Fredag!

Sjukdomen börjar lämna min kropp nu! Och det tackar jag penicillinet för :) Det vart inte riktigt lunginflammation, uran Bronkit.. Men om jag hade otur kunde det bli till en lunginflammation, så det är anledningen till att jag fick penicillin! Fick hostmedecin med, så den har klubbat mig ganska rejält under veckan :P hehe.. Är ju den starkaste hostmedecinen, med ganska mkt morfin i (a) Men det vart värre sist jag hade den så :P


Mattias är hemma igen :D Men jag sitter hemma i Nybro :/ Men han skulle ju tydligen ha lite "grabbkväll" :P så fick snällt stanna hemma i soffan! Åker dit imorrn istället :) Blir nog ganska tidigt också, om jag får bestämma! Men Mattias lär väl redan vara uppe när jag kmr iaf ;) Tråkmånsen :P haha..

Och ikväll kmr Petras pojkvän också.. Kul att umgås med dom två hela kvällen, eftersom mamma och pappa är iväg och dansar! Är lite bitter om ni inte märker det (a)

Men nästa vecka kan jag börja träna lite lugnt igen! :D Ska bli härligt! Vila måndag och tisdag, sen blire träning på torsdag och sen kör vi hårt igen (y) Äntligen kmr man igång igen, är fan på tiden! Två veckor är för mkt att ha uppehåll! Och nästa vecka är ju dessutom Tina tillbaka igen :D Wohoo!!



Ska väl kanske dra mig upp i duschen så man fräschar till sig lite :P
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3











 Mattias Thunberg - Du betyder allt och lite till för mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0