Tisdag!

Denna veckan kunde ju börjat aningen bättre :P
Tänkte att jag skulle sola ryggen lite, för det har jag inte gjort ngt! Så det gör jag.. Tar en filt och lägger mig på baksidan :) Efter tre timmar får jag nog och går in, och har blivit knallröd på ryggen och baksida lår+rumpa :S Det svider som eld kan jag be om att få tala om! Inget att rekommendera ;) Återstår att se om det blir ngt mer ryggsolande för min del innan helgen..

I helgen då åker ju jag och några andra brudar från klassen ner till Kerstin för en helg med alkohol, grillat och massa chill :D ska bli underbart bra!
Och sen är det inte långt kvar till Midsommar och min baby kmr hem igen :D Han kmr
(förmodligen) hem den 22 juni! Och då åker jag också in till Kalmar och mitt andra hem :P Jag längtar som en galning.. Verkar som att juni blir en bra månad (y)

Dock har ju min älskade Xperia fått fnatt! Den vill inte ta emot sms elr samtal :P Så ska själv göra en total återställning på den, och funkar inte det så blir den inlämnad.. Tyvärr får jag säga! Tkr om mi Xperia, även om jag börjar tycka den är lte liten :P hehe.. Får vänta till mars innan jag kan byta! Men tiden går fort när man har roligt och det ska jag förhoppningsvis ha fram tills dess :)



Fast nu ska jag försöka sova! Vet inte hur jag ska ligga för att ryggen inte ska ömma (a) dessutom är det typ 100 grader inne på mitt rum eftersom jag har kvällssolen som ligger på hela em och kvällen..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3










 Mattias Thunberg - Du är min man! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0