Torsdag!

Nu har det visst blivit ett litet uppehåll igen :P hehe..
Men har iaf kmt igång på riktigt med min träning! Känns riktigt skönt.. Men det skriver jag ju som vanligt mer om i träningsbloggen, som också glömts bort lite (a)

Annars hare väl inte hänt så mkt sen sist.. Damerna tog brons i Fotbolls-VM! Dom gjorde en riktigt bra match mot Frankrike, så dom var helt klart värda sitt brons.. Och bara det faktum att dom bara förlorade en match under hela turneringen säger ju sitt ;)
I måndags var pappa och jag och kollade KFF-HIF! En bra match dom första 45 då det i halvtid står 1-1.. Tyvärr så gjorde ju FF en riktigt dålig andra halvlek så det slutade tillsist 1-2! Men men, är det ngt lag dom ska förlora mot denna säsongen så äre ju faktiskt Helsingborg också så :P får bara hoppas att dom slår AIK på söndag :)

Mattias har sen förra onsdagen spenderat tid i Uppsala för att ta fallskärmscert! Och han har bara två  av tio hopp kvar, sen har han ett A-cert :) duktig pojk man har.. Och han kmr dessutom hem imorrn igen! Har saknat honom en del faktiskt :)

Och nu äre bara ungefär 1,5 vecka kvar tills fotbollen börjar igen! Det ska bli jäkligt härligt faktiskt :) och förhoppningsvis ska jag inte sluta träna på Malkars.. Tror att jag utvecklas mer om jag hlr igång med ngt mer än bara fotbollen!
Men nog om det nu! Blir en lite längre utläggning om det sen i träningsbloggen :)




Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Du är min klippa i stormen! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0