Söndag!

Ooops! Typ inte orkat med bloggen ngt känns det som..
Har inte riktigt koll på vad som hänt sen senast :P Serien och fotbollen har iaf sommaruppehåll, men ska försöka hålla igång iaf :)
Mattias är hemma :D Skönt måste jag säga, men han tkr inte om det alls.. Konstiga människa ;) hehe..
Vi har ju faktiskt vart tsm i ett halvår dessutom :) Det "firades" med god mat och dryck på Krögers!
Träffat kompisar en del och vart på student har jag också hunnit med..
Jisses vilket meningslöst inlägg detta blev känner jag (a) haha..

Dam VM är ju i fullgång med! Och Sverige blev idag klara för Semifinal efter en 3-1 vinst mot Australien :D Way to go girls! Lotta Schelin måste vara exra nöjd med matchen eftersom att hon äntligen fick ett  ål registrerat i protokollet.. Hennes måltorka har vart frustrerande, men hennes spelstil har lett till så mkt farliga avslut och även en del mål (y)
Vad gäller Trekantens IF så leder jag assistligan och Josse skytteligan (y) Mkt nöjd med vårens insatser, även om även jag hade kunnat haft ngn boll i nät kanske.. Men hoppas på att det kmr till hösten istället :)
Fick lite små problem med foten i sista matchen innan uppehållet bara, men hoppas den är heöt bra om mindre än en månad då det drar igång med träningar igen.. Vart ute och sprang i veckan och kände av den lite efteråt, men men! Bara att hålla tummarna och vara försiktig :)
Första seriematchen vi spelar till hösten är en hängmatch mot Norra Tång den 11 augusti.. Ska försöka att inte skaffa mig ett gult kort även denna ggn (a) haha.. Måste dessutom jobba lite med mitt temprament som har en tendens att bli lite för hetsigt under matcherna :P Har en masa saker jag måste bli bättre på spelmässigt också, men det behöver vi ju inte ta upp här ;) haha..


Min pojkvän har för tillfället flytt ner i badkaret, så får väl sitta själv i soffan framför en film elr ngt.. För ngt bra på teven är det ju inte!
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









Mattias Thunberg - För mig är du perfekt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0