Tisdag!

Min summering av förra året är under uppbyggnad, så den kmr! Var mer att skriva än jag trodde :P hehe..
Mitt nyår var jättebra! Sen att det firades med Mattias gör ju inte saken värre :) Trodde inte jag skulle känna en käft, men när vi kmr till Martina så är Amanda där :P Malin syster.. Så jag kände mig genast lite bättre! Men sen kom man in rätt bra i hans kompisgäng, så det var skönt :)
Saknade dock mina flickor, men vad gör man inte (a) Jag ångrar INTE att jag firade med Mattias!

Lördagen var nog ännu bättre :)
<3 jag och Mattias åkte och hämtade hans bil sen käkade vi pizza ;) hehe.. Sen var vi hemma hos han en stund innan vi åkte tillbaka hit :) Gjorde inte så spec mkt faktiskt!
Söndagen bestämde vi att vi skulle åka hem till Nybro en stund.. Så det gjorde vi :) Och Mattias överlevde träffen med min familj :P hehe.. Sen åkte vi tillbaka, och han var hemma och käkade och lite så.. Sen kom han hit igen :D
Mattias och jag har umgåtts varje dag sen i fredags, men idag är första natten sen dess som jag inte får somna bredvid honom! Ska väl iofs gå bra iaf :) Men sålänge jag vet att han är min så är jag glad! (y)


Ska väl försöka komma ngnstan med summeringen av 2010, elr kanske göra ngt annat (a) sånt som märks :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3








Mattias Thunberg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0