Söndag!

Ännu en helg är snart till ända! Och vilken underbar helg det har vart :)

I fredags kom mitt hjärta hit på kvällen, och vi mumsade kladdkaka som jag gjort! Och jisses så god den blev :D Inte ofta det händer (a) haha.. Drack lite vin gjorde vi med :)
Lördagen tränade jag, och sen hämtade Mattias mig i stan :) Låren gör lite ont idag (a) haha.. Ont i röven som satan xD Trasan stod ju i vägen för mig så jag sprang in i hans fot så jag drog på röven! Känns en del idag :P haha.. Men annars gick det väl ganska bra tkr jag! Med tanke på att man inte tränat sen november elr ngt..
Resten av dagen var vi här en stund, sen åkte vi hem till Mattias :) Hyrde Istängd 2, för ettan hade dom ju inte.. Och jag gillar den nääästan lika mkt som jag tkr om ettan :P hehe.. Men HATADE slutet (a) haha.. Men mer tänker jag inte avslöja ;) Kollade lite How I meet your mother efter det, sen åkte vi hem hit igen!
Idag har vi städat ut granen, och den vart vädigt torr måste jag säga xD Låg typ ett 2cm lager barr på golvet (a) höhö.. Men nu är den ute, och golvet är dammsugat! Har tatt ner min lampa igen också :) Fint äre nu!
Var hemma hos Mattias pappa en sväng ikväll också! Mkt trevligt vare :) Hade inte slut på samtalsämnen iaf (a) haha.. Träffade alla tre av deras vovvar också! Saknar att ha hund! Märkte det ikväll.. Men nu är vi hemma i Hässleby igen! :) Kollar på Rush hour 3 i brist på annat :P

Imorrn äre dags för jobb igen! Och ngn dag denna veckan kmr Jessica och mjölkar med mig :D Ser jag framemot, för jag har saknat henne! <3 Sista 5-dagars veckan blire med.. För sista veckan jobbar jag bara 4 dgr! Kmr sakna att ha ngt att göra om dagarna, men ska bli skönt också på ngt sätt :) aja, blir nog bra detta.. Hoppas jag hittar ngt nytt bara!



Ska nog vara lite social med min kära pojkvän nu tror jag :) Som är så duktig och eldar i min spis! Det är sånt man ska ha pojkvän till va!? ;) hehe.. Är lite mysigt faktiskt :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Jag älskar dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0